GLadies Wardrobe ~ Gayaku Milikmu (^_____^)

Tuesday 3 December 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera uols =) Ada sihat? Semoga sihat walafiat semuanya.

Harini nak share tentang bisnes online kecil-kecilan aku dengan BFF. Bisnes ni kami daftarkan dengan nama GLadies Wardrobe. Daftar ke? Kami daftar kat akaun Facebook je, bukannya daftar kat Suruhanjaya Syarikat Malaysia. hihihi

Di GLadies Wardrobe, kami menawarkan pelbagai rekaan eksklusif tudung ready made yang tersangatlah senang untuk digayakan sesuai dengan kehidupan moden sekarang. 

GLadies Wardrobe first release




Apa kelebihan berbelanja dan membeli-belah dengan GLadies Wardrobe? Haaa... mai dekat-dekat, cheq nak habaq mai. Sekarang ni GLadies Wardrobe dalam rangka promosi. Makanya, GLadies Wardrobe menawarkan diskaun 10% untuk setiap pembelian. Selain itu, GLadies Wardrobe jugak akan memberikan voucher RM5 untuk pembelian akan datang dengan setiap pembelian barangan kami. Dan yang paling best, belanja pos adalah PERCUMA dengan pembelian tiga items dan ke atas. So,apa tunggu lagi? Ringankan jari jemari anda yang runcing tu untuk ke FB GLAdies Wardrobe dan tekan LIKE. Lepas tekan LIKE tu, boleh la order yang mana berkenan di hati. Hihihi... Serlahkan keanggunan anda dengan rekaan GLadies Wardrobe.

Hot item



Untuk keterangan lanjut, feel free to visit Facebook GLadies Wardrobe di https://www.facebook.com/gladieswardrobe. Jangan segan, jangan malu untuk melayari FB GLadies Wardrobe. Tengok-tengok pun boleh, tak kena bayar pun.... Mana la tau kan, bila dah tengok-tengok tu, ada yang rekaan yang menangkap mata dan hati anda =) 


0 comments: