aku yang terharu

Friday 12 July 2013

assalamualaikum... hai... hello =)

td singgah kat blog my bff, yana. uwaaaa....  terharunya apabila ada one of her entry dia cite psl aku.. kalu korg pun mesti terharukan kalau ada org post entry just about you. kan? kan? kan?

ni la entry yg aku printscreen dr blog yana (mode : terharu)

entry yg buat aku rasa nk nangis sbb terharu...thanks my dear yana

time kasih atas semua doa yana utk along

thanks dear sbb selalu ada dulu, kini, dan insyaAllah selama-lamanya kerana kaulah sahabatku. alahai sentimental la plak aku mlm ni...

lagu ni along tujukan kas utk anne aka yana





“A friend is one that knows you as you are, understands where you have been, accepts what you have become, and still, gently allows you to grow.”  ~ William Shakespeare

Hargailah sahabat anda kerana mereka begitu berharga

6 comments:

Unknown said...

Wahhh... i lagi terharu! huhuhuhuhu (T__T)

thanks trillion of lemons to u coz be part of my life... be the very nice bestfriend, caring sister, and great people...

jasamu, doamu, dan ikatan ini akan ku kenang hingga ke akhir waktu. semoga Allah limpahkan segala kurniaNya kepada cik ain ismail!

sayang kamuuuuuu!!!!~

Unknown said...

time kasih gak sbb jadi part of the sweetest moment ni my life..u r truly bestfriend...owez there for me...cik ain ismail pun sayanggggg L.R jugak =)

amal said...

hehe friends forever korangg :D

Unknown said...

Hihi.. Nak gak la buat entry utk korg. Tapi blog pun dah bersawang. Ntah bila nak buka.. :)

Unknown said...

friends forever jugak korang =)

Unknown said...

chan,kalu ada pic yg masa muda2 dulu lg best.