Piala Malaysia 2013 Kelantan 3 -1 Terengganu

Wednesday 18 September 2013

Hai korang =)

Sihatkah semuanya? Alhamdulillah kerana masih lagi bernafas di bumi Allah =)
Malam tadi ada game Kelantan lawan Terengganu live dalam Astro Arena. Frust gak la sebab tak dapat tengok. Kenapa tak dapat tengok? Sebabnya, umah sewa aku takde Astro. Kalau ada Astro, boleh la tengok.. Macam-macam ada (tagline iklannya). Tapi takpe la, tak dapat tengok live pun, ada orang yang tolong update. Seperti biasa, Wani dan Pok Teh yang selalu update. Million thanks to Wani dan Pok Teh sebab sudi update... Cewahhhhh... Skema la plak ayat... Hihihi

Tahniah kepada Kelantan sebab dapat kutip tiga mata berharga malam tadi. Erm, tapi ada gak desas-desus yang tak best pasal game malam tadi. Orang cakap, mutu pengadilan kureng adil... Agak ketara lebih kepada Kelantan. Walaupun aku sokong Kelantan, tapi rasa tak best la kalau mutu pengadilan berat sebelah.. Huhuhu...
Piya penjaring gol ketiga Kelantan ~ credit to Pok Teh (^__________________^)

Sebenarnya ada cerita di sebalik pic Piya ni. Haritu kan, excited sangat nak upload pic ni. Tapi bila cari-cari dalam album takde. Uwaaa... Frust giler rasa. Sedih pun ada gak. Nak menangis xberlagu rasanya bila cari-cari tapi tak jumpa. Bagitau Pok Teh pic ni hilang. Tapi katanya, relaks la. Gambar je pun... Aduhai Pok Teh, memang la hanya pic yang diedit, tapi sentimental value tu tinggi. Bukan senang orang nak edit pic khas untuk kita. Tak percaya pic ni khas untuk aku? Try zoom kat sebelah kanan bawah.. Dah percaya dah??Hihihi... Masa tu kan, tak tau nak buat macam mana dah. Aku pun SMS wani bagitau pic ni hilang. Tapi, nasib aku baik sebab wani ada save pic yang aku MMS dia. Rasa nk lompat-lompat je bila tau pic ni selamat lagi... Hahaha... Apa lagi, lepas Wani bagi pic ni, terus save dalam laptop, simkad dan pendrive. Takut hilang punya pasal =)  Pok Teh, sy jamin lepas ni pic ni takkan hilang dah (^__^)

Okeylah, back to game malam tadi...Yang paling best malam tadi, dapat SMS dari member, Yeayyyy... Kelantan menang. Confius jap, kenapa kawan aku ni excited sangat Kelantan menang sedangkan dia orang Johor. Erm, mungkin sebab dia tau aku minat kot... Hihihi... 

Gol kedua jaringan Indra Putra



Gol jaringan Piya pada minit ke-86



Kelantan 3 - 1 Terengganu



GO MORE KELATE GO MORE

2 comments:

amal said...

haha sy pun x seko gmbr tu sy ada save hehe..

Unknown said...

hihi...time kasih awok sbb save pic ni...hihii