Piala FA 2013 Milik The Red Warriors

Sunday 30 June 2013

Alhamdulillah...syukur kpd Allah SWT kerana The Red Warriors kekal sebagai juara Piala FA musim 2013... Tahniah jugak kpd team Johor Darul Takzim sbb memberikan saingan yang sengit kpd TRW. Tahniah utk kedua-dua team atas aksi cemerlang dlm perlawanan tersebut.
sbnrnya nk cite psl aku tgk perlawanan tu mlm td.. aku punya la excited n xsbr nk tgu game tu start.. hihihi... the best part is, aku siap beli jersi utk aku n anak buah aku. pastu ktorg dgn excitednya tgk game tu, siap pakai jersi TRW tp tgk dpn tv je pun... hahahaha... seronok tgk dgn si kecil aka Muhammad Aliff Ashraf, 4 tahun. dia pun excited gak, sepanjang 1st half tu, dia duk nyanyi lagu gomo kelate gomo... sambil tgk game tu, berdebar2 je rasa nk tgu wisel penamat dibunyikan. yg kelakarnya, bila game dh hbs n TRW diumumkan juara, a few friends msg n ucap tahniah...kelakar kan? mcm aku plak yg main...
congrates tu kapten marvel aka badhri radzi aka piya dpt anugerah pemain terbaik....
Mohd Badhri Radzi, Kapten The Red Warriors
                                        

Sukan untuk Perpaduan

0 comments: